Minimalist Blogger Templates from GalleryBloggerTemplates.com. Optimized for your blog. Free to download and use.

Kogo nie ma w sieci, ten nie istnieje - jeszcze niedawno tak mawiało się pośród nastolatków, jednakże dziś stwierdzenie to tyczy się także firm. Przedsiębiorstwa, które rezygnują z promocji w internecie, są zazwyczaj na straconej pozycji. Brak strony internetowej lub profilu w mediach społecznościowych może skutkować brakiem jakiegokolwiek zainteresowania ofertą.



Firmy, które wykorzystują do reklamy choćby pozycjonowanie stron, znajdują o wiele więcej klientów, a ponadto zyskują ich stałe grono.
Jeżeli przedsiębiorstwo wybiera upowszechnianie strony w internecie, może mieć gwarancję, że nie tylko i wyłącznie znajdzie nowych klientów, ale również utrzyma się na rynku w czasach kryzysu. Będzie bowiem istniało w świadomości wielu osób, które choć raz, przypadkowo, trafią na jego stronę w sieci. Przy tym, SEO sprawi, że strona firmy będzie pojawiała się w wynikach wyszukiwania Google jako jedna z pierwszych. Dzięki temu dotarcie do jej oferty będzie o sporo szybsze i bardziej intuicyjne. Badania wykazują bowiem, że internauci przeglądają wyłącznie pierwszą albo pierwsze dwie strony rezultatów wyszukiwania, jakie zostaną im przedstawione. O ile strona firmowa pojawi się dopiero na następnej stronie wyszukiwania, prawdopodobieństwo jej odwiedzenia znacznie zmaleje. Tym samym pojawi się ryzyko, że żaden użytkownik internetu na nią nie zajrzy.
W pozycjonowaniu stron przedsiębiorstw istotne jest przygotowywanie treści firmowych z odpowiednimi frazami, linkowanie, a także tworzenie artykułów do pozycjonowania na tak zwany długi ogon. Dzięki takiemu podejściu do tematu istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że strona firmowa będzie odwiedzana przez użytkowników internetu częściej niż strony przedsiębiorstw konkurencyjnych. Daje to szansę na powiększenie profitów firmy , a ponadto na rozszerzenie obszaru jej działalności na całą Polskę oraz za granicę. Jest to możliwe dzięki zwiększającej się popularności zakupów w sieci, które są o wiele wygodniejsze i szybsze niż zakupy tradycyjne - stąd wybiera je coraz większa ilość osób bez względu na to, jakich produktów poszukują.
Więcej: kurtmedia.com.pl/marketing-i-reklama/dla-kogo-pozycjonowanie-i-seo-powinno-byc-na-prawde-wazne.

Pin It

0 komentarze:

Prześlij komentarz