Minimalist Blogger Templates from GalleryBloggerTemplates.com. Optimized for your blog. Free to download and use.

Promocja w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym już od wielu lat opiera się przede wszystkim na działaniach w internecie. Piękna i funkcjonalna strona internetowa , a dodatkowo profile na wszystkich możliwych serwisach dających dostęp do klientów to dopiero połowa dobrego planu. Niezbędna jest bowiem skuteczna i niedroga reklama, którą ze stuprocentową pewnością gwarantuje usługa Google AdWords.



Należy dowiedzieć się, co tak realnie odróżnia ten program od klasycznych systemów podmiany bannerów i linków, które na 100 procent są już w odwrocie z rynku promocji internetowej. Na pierwszym miejscu niewątpliwie należy wskazać na funkcjonalność takiej reklamy. Polega ona bowiem na tym, iż przyciąga ona uwagę internaty wyłącznie wtedy, kiedy poszukuje on informacji bądź usługi, którą akurat oferuje nasza firma. O ile więc dana osoba wyszukuje opon zimowych do samochodu, a my trudnimy się sprzedażą firan i zasłon, AdWords wyświetli banner sklepu z oponami, a nie naszego salonu. W ten sposób taka reklama staje się niesamowicie efektywna, ograniczając pulę jej odbiorców wyłącznie do tych użytkowników, którzy mogą wyrazić zainteresowanie i kliknąć w link. Innym składnikiem, który sprawia, iż reklama AdWords nie ma sobie równych jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty tylko skutecznego promowania jego marki. Opłata zatem pobierana jest nie za wyświetlenia reklamy, niemniej jednak jedynie i wyłącznie za faktyczne kliknięcia. Stwarza to, iż płacimy jedynie za prawdziwe odwiedziny na mojej stronie. Zauważając wspomniany fakt, iż na pewno nie będą to osoby przypadkowe, liczyć możemy na to, że koszt promocji szybko się zwróci.

Źródło: Adwords.

Pin It

0 komentarze:

Prześlij komentarz